METODE DE INREGISTRARE

Va rugam sa folositi una dintre urmatoarele metode pentru a va inregistra la conferinta si/sau workshop-uri:
• completati online formularul de inregistrare din sectiunea INREGISTRARE ONLINE” (forma recomandata de inscriere)
• trimiteti un email pe adresa contact@nobez.ro, cu urmatoarele informatii: nume, prenume, CNP, tip de participant, oras, specializare, institutia unde lucrati (in cazul in care doriti inscrieri si la workshop, va rugam sa precizati daca doriti sa va inscrieri la Workshop-ul de Chirurgie Robotica sau la cel de ATI).

Va rugam sa ne trimiteti copiile sau datele documentelor care atesta plata folosind una din urmatoarele metode:

ONLINE
• prin completarea sectiunii “Plata serviciilor achizitionate” din sectiunea “Pagina mea”
• prin e-mail, ca document scanat si atasat e-mailului, pe adresa: contact@nobez.ro
OFFLINE
• Prin fax la numarul: 0332.40.88.07

CONFIRMAREA INREGISTRARII

Confirmarea inregistrarii va fi trimisa prin e-mail (pe adresa furnizata de dvs. in formularul de inregistrare) impreuna cu voucherul de plati dupa data de 10 aprilie 2017. Acest voucher de plati certifica inregistrarea dvs. la conferinta si plata serviciilor aferente si va fi prezentat la secretariatul congresului pentru a ridica materialele.

Categoria de participant
Pana la
5 aprilie 2017 (inclusiv)
Dupa
5 aprilie 2017*
medici primari/specialisti
250 RON
500 RON
medici rezidenti
50 RON
150 RON
asistenti medicali
50 RON
150 RON
specialitati non-medicale
100 RON
200 RON
studenti **
gratuit
in limita a 50 de locuri
gratuit
in limita a 50 de locuri
TAXA DE WORKSHOP: 75 lei (termenul limita de inscriere este 5 aprilie 2017)
WORKSHOP I: Atelier practic de management al caii aeriene (lector: Mihaela Blaj)
WORKSHOP II: Chirurgie Robotica (lector: Daniel Timofte)
Cele doua workshop-uri vor avea loc in paralel, pe data de 26 aprilie si vor fi creditate de catre CMR separat de conferinta. Nu puteti primi diploma de participare decat la unul din cele doua workshop-uri.
Numarul de locuri pentru Wokshop-ul I este limitat la 40.
* participantii inscrisi dupa 5 aprilie 2017 (inclusiv cei inscrisi pe loc) vor primi geanta cu materialele de conferinta in limita stocului disponibil

IMPORTANT!
In cazul in care doriti ca factura sa fie eliberata pe numele unei institutii, plata trebuie efectuata din contul institutiei sau depunerea de numerar trebuie facuta in numele institutiei. In caz contrar, factura se va elibera automat pe numele persoanei care achita taxa.

ATENTIE!
• Taxele bancare aferente platilor revin in sarcina platitorului. Va rugam sa va asigurati ca suma incasata de catre operatorul conferintei este exact contravaloarea taxei de participare asa cum este mentionata in tabel. Va multumim!
• Pe documentul care atesta plata taxelor trebuie specificat lizibil numele participantului, orasul si mentiunea “Pentru Conferinta Obezitate – Taxa participare”.
• Participantii care efectueaza plati dupa data de 5 aprilie 2017 trebuie sa prezinte la Secretariatul conferintei o copie a documentului prin care s-a efectuat plata.

Taxa de participare si taxa de workshop la conferinta se va plati in contul Eventer.Net:
• RO34BACX0000001109460000, deschis la UniCredit Bank Iasi
Cod fiscal Eventer.Net: RO 26964360.

Taxa de participare include pentru participanti:
• geanta cu documentele conferintei;
• diploma de participare cu credite EMC;
• accesul la sesiunile de lucru ale conferintei;
• accesul la expozitia medicala;
• accesul la coffee-break-uri si la cocktailul de bun-venit.

Studentii** inscrisi la conferinta, in limita a 50 de locuri in total, vor primi:
• diploma de participare;
** pentru studentii inscrisi la conferinta prezenta este obligatorie. Diploma se va elibera la finalul conferintei, pe baza listelor de prezenta.